Phantasmat: Endless (Full) v1.0 + data

در حالی که دختر خود به نام ایمی را به مجلس میهمانی دبیرستان می‌بردید، تراژدی آغاز شد. شما پس از تصادف یا یک درخت بیدار شده و متوجه می‌شوید که دخترتان گم شده است. با زحمت خود را به سالن ورزش مدرسه رسانده و می‌فهمید که به نحوی 50 سال به عقب بازگشته‌اید.

در بازی (Phantasmat: Endless (Full سعی کنید سرنخ‌ها را پیدا کرده و با کنار هم قرار دادن اسرار داستان، قبل از اینکه خیلی دیر شود دختر خود را نجات دهید!

همچنان که به درون ورزشگاه قدم می‌گذارید، یک بنر خوش‌آمدگویی به میهمانی در سال 1965 را مشاهده می‌کنید. آزاردهنده‌تر از آن این است که شب تراژدی بزرگ رسیده‌اید، شبی که زندگی پدرتان را از او گرفت.

در صحنه‌های اشیاء پنهان تعاملی جستجو کنید تا سرنخ‌هایی که شما را به حقیقت نزدیک‌تر می‌کنند را بیابید.

در فصل جایزه چشم‌انداز متفاوتی را بازی کنید و از نسخه اختصاصی کلکسیونی که شامل آیتم‌های گوناگون، دستاوردها و یک راهنمای استراتژی می‌باشد لذت ببرید.

هزاران اشیاء پنهان را بیابید، همچنین ده‌ها بازی کوچک و پازل را حل نمایید.

در این نسخه از بازی به همه جوایز شگفت‌انگیز و گیم‌پلی اضافه بازی دسترسی دارید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود