Ice Age Arctic Blast v13.909

در بازی Ice Age: Arctic Blast همراه با سید، مانی، دیگو، اسکرات، و همچنین شخصیت‌های رنگارنگ جدید دیگر عازم یک ماجراجویی عصر یخبندان شوید. ده‌ها چالش سریع و سرگرم‌کننده به سبک منفجر کردن جواهرات را انجام دهید و در محیط‌های مختلف عصر یخبندان به سفر بپردازید.

قهرمانان مورد علاقه خود از عصر یخبندان را احضار کنید و با جمع‌آوری امتیاز به وسیله آیتم‌های قدرتی شگفت‌انگیز، راه خود را به سوی پیروزی باز نمایید.

در دنیاهای مختلف که از انیمیشن عصر یخبندان الهام گرفته‌اند سفر کنید و اپیزودهای جدید و پازل‌های تطبیق جواهرات را آزاد نمایید.

دوستان شما بخشی از ماجرا هستند! امتیازات آن‌ها را به چالش بکشید، در نقشه پیشرفت از آنها عبور کنید یا با ارسال آیتم‌های قدرتی و دیگر هدایا به آن‌ها کمک نمایید.

 

تغییرات نسخه 13.909 :

رفع مشکلات بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود