Deliverance – Deliver Pizzas v5.0 + data

در بازی اکشن Deliverance – Deliver Pizzas سلاح بخرید، پیتزا درست کنید و پول بگیرید. هیولاهای جهش‌یافته را پاکسازی کرده و غذای تازه را به دنیا ارائه کنید! این بازی توسط استودیوی بازی‌سازی Tschirgi Games به شما ارائه می‌شود.

برای انجام مأموریت از نبرد نزدیک و راه دور، گلوله و مواد منفجره، و زره و سپر انتخاب کنید. هر پیتزا به حساب می‌آید و هرچه پیتزای بیشتری ارائه دهید، پول بیشتری بدست خواهید آورد تا در بازی بیشتر پیشروی نمایید.

در دنیایی که پر از گدازه و هیولا می‌باشد، مردم به چه چیزی نیاز دارند؟ تحویل پیتزا! سلاح‌ها و سپرهای پیشرفته برای خودروی خود بخرید تا انبوهی از هیولاها و رقبای خود را شخم بزنید.

به آرتور تبدیل شوید، یک پیک که می‌تواند دنیا را به وسیله ضرب و شتم و سس پیتزا نجات دهد. غذای تازه مهم است و تنها راه اثبات آن با قدرت آتش فراوان، انفجارها، و البته پنیر اضافه می‌باشد!

ارتقاء‌های تهاجمی و دفاعی را متعادل کنید تا پیتزاها را گرم نگاه داشته و برای پاکسازی راه‌ها بیشترین انعام را بدست بیاورید.

در این بازی سبک دفاع از قلعه با رانندگی سریع ترکیب شده و در یک دنیای خطرناک و در عین حال طنزآلود ارائه می‌شود. چه چیزی باعث آخرالزمان شده و آیا یک پیک می‌تواند دومین شانس زمین را به آن بدهد؟

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود