بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

Dwarf Tower v1.4

Dwarf Tower یک بازی تاکتیکی نوبتی به سبک برج‌سازی و جادو کردن است. هر بار شما با قرار دادن بلوک‌ها، ساخت اتاق، و استفاده از جادوهای مختلف برج خود را می‌سازید.

برج شما شامل کتابخانه‌ها (مخزن جادو)، کریستال (تولید مانا)، خانه کوتوله (کوتوله دادن برای تعمیر برج) و تعدادی اتاق‌های دیگر است. اتاق ساحر بسیار مهم است. موقعیت آن از دشمن پنهان است و باید به هر قیمتی شده از آن محافظت کنید، وگرنه خواهید باخت. طرح اتاق بسیار مهم است: هرچه آن را در جای بلندتری قرار دهید، قدرتمندتر می‌شود. برج بلندتر مزیت بسیار بیشتری نسبت به برج کوتاه دارد. اما مراقب ضربه صاعقه نیز باشید! زیرا می‌تواند  باعث ایجاد یک آتش شود که برج را می‌تواند در چند نوبت نابود کند، پس کوتوله‌های آتش‌نشان را آماده نگاه دارید. بعضی از اتاق‌ها عملکرد بسیار بهتری در زیر زمین دارند، اما خطر سیل نیز وجود دارد!  هدف کلی بازی این است که به وسیله خرد کردن، سوزاندن یا غرق کردن، اتاق ساحر دشمن را نابود کنید. البته آنقدرها هم ساده نیست، زیرا دشمن نیز همزمان همه تلاش خود را برای نابود کردن اتاق ساحر شما انجام خواهد داد!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • با سلام ببخشید من نسخه ی اندروید این بازیو گرفت
    مینویسه please wait intialising بعد تا 30 درصد میره و از بازی خارج میشه باید چیکار کنم ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود