بازی ماجراجویانه ماجراهای مانا آیکون

Adventures of Mana

بازی ماجراجویانه ماجراهای مانا
4.0 (1572) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

تقدیس شده در بالای کوه ایلوزیا، بر فراز ابرهای بلند، درخت مانا قرار گرفته است. انرژی خود را از اتر آسمانی بی‌پایان گرفته، نگهبان در سکوت رشد می‌کند. افسانه می‌گوید به کسی که دست خود را بر تنه‌اش بگذارد قدرت ابدی اعطا خواهد شد، قدرتی که لرد سیاه گلایو اکنون به دنبال آن است تا تلاش خود برای سلطه را بیش از پیش تقویت کند.

قهرمان بازی نقش‌آفرینی Adventures of Mana یکی از گلادیاتورهای بیشماری است که استخدام قلمرو گلایو شده است. هر روز او و همراهانش که دارای طالع شومی می‌باشند از سلول خود خارج شده و به آن‌ها امر می‌شود برای سرگرمی لرد، با غول‌های عجیب و غریب به نبرد بپردازند. اگر پیروز شوند، دوباره به درون سیاه‌چال انداخته می‌شوند، با مقداری نان که تنها آن‌ها را تا نبرد بعدی می‌رساند. اما یک بدن خیلی هم نمی‌تواند دوام بیاورد، و هرگز دور نیست زمانی که این اسیران خسته، تسلیم سرنوشت بی‌رحمانه خود شوند.

 

ویژگی‌ها :

سیستم نبرد بازی به شما آزادی مبارزه را در میدان می‌دهد

حرکت بازیکن از طریق یک جوی‌استیک مجازی بر روی صفحه انجام می‌شود

سلاح‌ها به شش دسته منحصربه‌فرد تقسیم شده‌اند

هشت جادوی مختلف برای تقریباً هر موقعیتی وجود دارد

دارای تعداد فراوانی موانع و چالش‌ها

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.1.0
  • اندازه : 68M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/07/17

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود