بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

Gnomes Garden HD v1.0 + data

یک باغ شگفت‌انگیز همیشه همه مردم قلمرو و ساکنان قلعه را خوشحال می‌کرده. اما یک تابستان خشک باغ محبوب پادشاه و باغ‌های مشابه اطراف را پژمرده کرده است. حاکم بیمار شده است و قلمرو در خطر است. به شاهزاده کمک کنید باغ‌ها را نجات دهد و کاری کند پادشاه دوباره حالش خوب شود. ساختمان‌ها را بسازید، موانع را بردارید، پل‌های آسیب‌دیده را تعمیر کنید و زیبایی باغ سلطنتی را به آن بازگردانید.

در بازی استراتژیک Gnomes Garden HD با کوتوله‌ها عازم سفر شوید. بیش از 40 مرحله متنوع، همراه با مأموریت‌های گوناگون، درجه سختی افزایشی، یک طرح موفق، یک دنیای جادویی فوق‌العاده و گیم‌پلی هیجان‌انگیز برای تمامی سنین انتظار شما را می‌کشند.

ساختمان‌ها را بسازید و منابع را مدیریت نمایید، از جادوی قدرتمند استفاده کنید و باغ‌های باستانی جادویی را بازیابی کنید. کنترل‌های آسان و راهنمای بازی که به خوبی طراحی شده به شما کمک می‌کنند به سرعت اصول بازی را یاد بگیرید.

این بازی بدون تبلیغات به شما ارائه می‌شود.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود