Speed Reader Pro v1.3

Speed Reader Pro یک برنامه تندخوانی است که به وسیله آن می‌توانید خواندن خود را تمرین کرده و تا حداکثر 1500 کلمه در دقیقه بهبود دهید!
اگر می‌خواهید سرعت خواندن خود را در کوتاه مدت افزایش دهید، این برنامه را نصب کرده، متن را کپی کنید، کتاب ایجاد نمایید و خواندن را آغاز کنید! این برنامه لذت‌بخش و سریع است! پس از یک تا دو هفته قادر خواهید بود به راحتی با سرعت 500-600 کلمه در دقیقه بخوانید.
می‌توانید سرعت خواندن، اندازه متن و رنگ متن را تغییر دهید. می‌توانید در حالت شب بخوانید، این حالت بسیار راحت می‌باشد. اگر می‌خواهید در عرض مدت یک هفته یا کمتر مهارت خواندن خود را بهبود دهید این برنامه بهترین گزینه برای شماست!
استفاده از این برنامه آسان و بسیار سریع است، کافیست به مرکز نگاه کنید و بخوانید!
این برنامه از روشی به نام ارائه بصری ترتیبی سریع استفاده می‌کند تا به شما امکان دهد سریع بخوانید. این برنامه از فناوری مشابه Spritz استفاده می‌نماید.
این نسخه از برنامه به طور کامل است و در آن می‌توانید سرعت خواندن را تا 1500 کلمه در دقیقه افزایش دهید. همچنین در این نسخه از تبلیغات خبری نیست!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود