Forgotten Books: Crown (Full) v1.0.0 + data

دوست کتابدارتان به کمک شما به عنوان یک روزنامه‌نگار نیاز دارد، او یک کتاب قدیمی پیدا کرده که ناتمام است. آیا در بازی (Forgotten Books: Crown (Full می‌توانید قبل از پایان داستان، دنیا را نجات دهید؟
یک دنیای جادویی را از وحشت الدور نجات دهید. همچنان که صفحات کتاب را ورق می‌زنید، به دنیای تورلیون کشیده می‌شوید. جادوگر تاریک به نام الدور، پادشاه را به اسارت گرفته و قلمرو را تهدید می‌کند.
در سفر به 13 مکان مختلف برای حل پازل‌های چالش‌برانگیز و صحنه‌های اشیاء پنهان خرگوش سفید را دنبال کنید، اما مراقب باشید، زیرا همچنان که پیشروی می‌کنید، داستان دوباره نوشته می‌شود!
پایان کتاب را بازنویسی کنید و پادشاه را نجات دهید! او را از زنجیرهایش رها کنید و یک پایان خوش برای قلمرو رقم بزنید!
مجموعه آیتم‌های قابل جمع‌آوری را کامل کنید و در سفرتان دستاوردها را بدست بیاورید. همچنین از پازل‌ها و بازی‌های کوچک و والپیپرها و تصاویر هنری مفهومی در بازی لذت ببرید!
هزاران اشیاء پنهان را بیابید و ده‌ها بازی کوچک و پازل را حل نمایید. در این نسخه از بازی به تمام محتوای شگفت‌انگیز و گیم‌پلی اضافه دسترسی دارید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود