Coach Bus Simulator v1.7.0

Coach Bus Simulator اولین بازی رانندگی اتوبوس است که به شما یاد می‌دهد چگونه یک اتوبوس واقعی را در سناریوهای مختلف برانید! مردم را از یک شهر به شهر دیگر برسانید و مکان‌ها و مناظر شگفت‌انگیز را به آن‌ها نشان دهید. نقشه دنیای باز، وسایل نقلیه باورنکردنی و فضای داخلی شگفت‌انگیز اتوبوس به شما تجربه واقع‌گرایانه اتوبوس‌رانی را ارائه خواهد کرد! زمان آن رسیده تا سوار اتوبوس شوید و در سراسر اروپا به رانندگی بپردازید! به دنیای شبیه‌سازی شده رانندگی اتوبوس وارد شوید!

 

ویژگی‌ها :

نقشه دنیای باز با اتوبوس‌های دارای جزئیات بالا

سفارشی‌سازی پیچیده وسیله نقلیه (می‌توانید هرچیزی را بر روی کناره اتوبوس بنویسید)

در مسیر خود به اتوبوس‌های دیگر کمک کنید

شرکت خود را مدیریت کنید و رانندگان دیگر را استخدام نمایید

انیمیشن مردم هنگام ورود و خروج به اتوبوس

شرایط جوی و چرخه شبانه روز

آسیب واقع‌گرایانه وسایل نقلیه

کنترل به وسیله فرمان و دکمه‌های موجود بر روی صفحه

فضای داخلی اتوبوس با جزئیات بالا

دارای سیستم ترافیک هوشمند

مسیرهای چندنفره را با دوستان خود بازی کنید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • فایلو باید از کجا خارج کرد

    • اول فایل زیپ دیتا رو دانلود کنید بعد نرم افزار RAR Premiumباز کنید و فایل دیتا رو از زیپ خارج کنید بهتون ی فولدر می ده اون فایل رو در توی پوشه obb حافظه داخلی گوشی تون قرار بدید اگر درست این کار کنید وقتی به تنظیمات گوشی و برنامه ها بروید( apps<- setting) حجمی که برای بازی می ده برابر با مجموع دیتا و apk خواهد بود.

  • از من نمیاره

    • گوشیت مشکل داره?

  • عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود