بازی معروفیت در اینترنت آیکون

Vlogger Go Viral - Tuber Game

بازی معروفیت در اینترنت
4.8 (1475652) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , شبیه ساز

در Vlogger Go Viral – Tuber Game بازی کلیکی که در آن هر لمس شما را یک گام به بالا نزدیکتر می‌کند، خود را برای تبدیل شدن به پدیده جدید اینترنت آماده کنید. تنها با یک رویا در سر و دوربین در دست خود آغاز کرده و تا ستاره شدن صعود کنید. آیا از عهده آن بر خواهید آمد؟

ویدیو تولید کنید، کانال خود را مدیریت نمایید، میلیون‌ها مشترک بدست بیاورید، میلیاردر شوید و تجهیزات استودیوی خود را ارتقاء دهید تا به آسمان‌ها برسید!

نظرات کانال خود را دنبال کنید تا کشف کنید به چه چیزی گرایش دارند. یک ویدیو با موضوع روز ایجاد کنید و مشاهده کنید که به صور ویروسی پخش می‌شود! بر همه موضوعات تسلط پیدا کنید تا ثروتمند و مشهور شوید، آن هم بدون نیاز به ترک اتاق خوابتان!

 

ویژگی‌ها :

ده‌ها ارتقاء برای تجهیزات و استودیوی خانگی شما

تعداد زیادی موضوع برای انتخاب: گربه، سگ، غذا، موسیقی، بازی، فیلم، تکنولوژی و…

کانال خود را مدیریت کنید: به طرفداران خود رأی موافق و به متنفران رأی مخالف دهید

حتی می‌توانید ویدیوهای که می‌سازید را خودتان تماشا نمایید!

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.42.4
  • اندازه : 68M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/05/27

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • ای خدا واقعا که هر برنامه ای که از سایت شما دانلود میکنم خرابه برام مینویسه نصب نشد این بسته بنظر میرسد خراب است لطفا رسیدگی کنیییییییییینننننن من بازی vlogger go viral_clicker رو خییییلیی دوست دارم بینهایت باشه ولی اههه نمیشه لطفا رسیدگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود