Blocky Demolition Derby v1.28

در بازی Blocky Demolition Derby شبیه‌ساز تصادف را با گرافیک بلوکی تجربه کنید. با افکت‌های فوق‌العاده اتومبیل‌ها را بترکانید و تکه تکه کنید و لذت ببرید. بیش از 15 اتومبیل برای بازی و چیزهای جالب دیگر وجود دارد. با دو حالت بازی دربی و تانک می‌توانید مدت‌ها خود را سرگرم نمایید.

در نسخه 1.25 حالت تانک ارائه شده. خود را برای تحریب رقیب به وسیله برجک قدرتمند آماده کنید.

از نسخه 1.20 ویرایشگر اتومبیل به بازی اضافه گردیده که به طور کامل می‌توانید هر اتومبیلی را ویرایش کنید، آن را نقاشی کرده یا به دلخواه خود تغییر دهید. اتومبیل شماره 20 خالی بوده و منتظر شماست تا آن را از پایه بسازید.

با یک اتومبیل بلوکی ساده شروع کرده و با تخریب رقبا راه خود را پیش بگیرید، پیروزی کسب کنید و پول بدست بیاورید تا اتومبیل‌های جالب بیشتری برای تصادف بدست بیاورید.

گرافیک بازی به صورت سه‌بعدی کارتونی است که همراه با افکت‌های کلاسیک بلوکی به شما ارائه می‌شود.

در حالت میدان نبرد دربی بازی کنید تا با رقبای قدرتمندتری مواجه شوید. از میان مراحل مختلف انتخاب کرده و سرگرم شوید. سعی کنید همه اتومبیل‌ها را آزاد کنید و همه نبردها را ببرید.

منتظر به‌روز رسانی‌ها در آینده با نقشه‌ها و اتومبیل‌های جدید باشید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود