Axe and Fate 2 3D RPG v2.30 + data

Axe and Fate 2 3D RPG یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی است که با مکانیک بازی کلاسیک، یک سیستم امتیازی با تعادل مناسب، و هوش مصنوعی هوشمند دشمن به شما ارائه می‌شود. شما می‌توانید آزادانه شخصیت‌های خود را در مناطق بدون حفاظ حرکت دهید. این یک بازی نوبتی اول شخص به سبک کاوش سیاه‌چال است که با کنترل‌های منحصربه‌فرد به شما امکان می‌دهد در دنیای سه‌بعدی بازی غرق شوید.
گرافیک سه‌بعدی اچ‌دی و واقع‌گرایانه بازی به گوشی یا تبلتتان اجازه می‌دهد شما را به دنیای فانتزی ببرد. این بازی توسط متخصصین واقعی بازی‌سازی ساخته شده، کسانی که برای بیش از 15 سال مشغول به بازی‌سازی بوده‌اند.
این بازی با سیاه‌چال‌های وسیع، معابد هیجان‌انگیز با گنجینه‌ها، اسرار و مأموریت‌های متعدد و کمپین جالب داستانی به شما ارائه می‌شود. شما با حملات ناگهانی ارواح، اسکلت‌ها، خفاش‌ها و دیگر خادمان تاریکی مواجه خواهید شد که بی‌صبرانه از اولین قدم شما در سیاه‌چال، که قلمرو آن‌ها است، منتظر شما هستند.

 

تغییرات نسخه 2.30 :

بهینه‌سازی کنترل‌ها و رابط کاربری

گرافیک اچ‌دی واقع‌گرایانه جدید

بهبود عملکرد هوش مصنوعی

مکانیک توسعه یافته بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود