Immortal: From the Past (Full) v1.0.0 + data

زندانی شده برای جرم و محکوم به مرگ، شما هیچ خاطره‌ای از واقعه و یا زنی که متهم به ربودنش شده‌اید ندارید.

در بازی Immortal: From the Past (Full) زمانی که یک غریبه نقابدار شما را فراری می‌دهد، باید راهی برای شکست کسی که زندانیتان کرده پیدا کرده و آنجلیکا، عشق خود، را از چنگال یک دیوانه نجات دهید!

زنی که تصور می‌شود ربوده‌اید کسی نیست جز همسر آینده کنت مورتن شرور. آیا قبل از اینکه دیر شود می‌توانید او را نجات دهید، و یا او نیز همان مرگ همسران قبلی کنت را تجربه خواهد کرد؟

آیا می‌توانید خاطرات از دست رفته خود را بازیابی کنید؟ گوشه‌های تاریک ذهن خود را از طریق صحنه‌های اشیاء پنهان رنگارنگ کاوش نمایید. یک معشوقه را از فاجعه نجات داده و از محتوای اختصاصی شامل پرتره‌های کلکسیونی، اشیاء تغییر شکل‌دهنده و بسیاری دیگر لذت ببرید.

هزاران اشیاء پنهان را بیابید و ده‌ها بازی کوچک و پازل را حل نمایید! در این نسخه از بازی به تمامی جوایز شگفت‌انگیز و گیم‌پلی اضافه دسترسی دارید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود