6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب
احتمالا می‌پسندید 6 برنامه گرفتن سلفی های جذاب

3D/VR Stereo Photo Viewer v1.4.3

با استفاده از برنامه 3D/VR Stereo Photo Viewer می‌توانید به راحتی و سرعت بالا از طریق یک هدست واقعیت مجازی تصاویر سه‌بعدی استریو را مشاهده نمایید.

این برنامه تصاویر سه‌بعدی SBS که بر روی دستگاه شما و یا گالری‌های موجود در وب قرار دارند را نمایش می‌دهد. می‌توانید تصاویر و یا گالری‌های تعبیه شده در صفحات وب را از طریق لینک مشاهده نمایید. این برنامه می‌تواند لینک‌های QR و لینک‌های کپی شده را باز نماید. همچنین در منوی تنظیمات می‌توانید یک آدرس سرور را تعریف نمایید.

این برنامه از فایل‌های دارای فرمت سه‌بعدی استریو با پسوند MPO و JPS، و همچنین فایل‌های JPG و PNG دوتایی که بخش چپ و راست آن‌ها به وسیله R_ یا L_ در نامشان مشخص گردیده، پشتیبانی می‌نماید.

می‌توانید مستقیماً از درون برنامه به وسیله تکنیک Cha-Cha و گرفتن دو عکس با کمی فاصله از سوژه مورد نظر خود، عکس‌های سه‌بعدی را ایجاد نمایید.

 

تغییرات نسخه 1.4.3 :

رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود