نرم افزار ویرایش تگ موسیقی آیکون

Automatic Tag Editor

نرم افزار ویرایش تگ موسیقی
4.5 (40364) امتیاز در گوگل‌پلی
نرم افزار , ویرایش صدا

آیا زمان‌هایی که برای اولین بار می‌خواستید مجموعه موسیقی خود را مرتب‌تر کنید را به خاطر دارید؟ متوجه شدید که تنها راه این بود تا اطلاعات همه آهنگ‌ها را به صورت دستی و یکی یکی پر نمایید.

این روزها به پایان رسیده است! برنامه Automatic Tag Editor مجموعه موسیقی شما را تجزیه و تحلیل کرده و نزدیک‌ترین برچسب‌ها را برای شما انتخاب می‌کند، کافیست همانی که ترجیح می‌دهید را لمس کنید تا کار تمام شود. این کار تنها 5 ثانیه برای هر آهنگ طول خواهد کشید… به طور تضمینی! و این همه داستان نیست: این برنامه همچنین تصاویر رزولوشن بالا را به شما ارائه می‌کند تا با لمس کردن آن‌ها را به عنوان کاور قرار دهید.

این برنامه برای ویرایش برجسب‌های ID3 کتابحانه موسیقی شما عالی است. این برنامه برچسب‌های داخلی را به‌روز رسانی می‌کند تا زمانی که فایل‌ها را از گوشی خود انتقال می‌دهید آن‌ها را از دست ندهید.

این برنامه قابلیت ویرایش اکثر اطلاعات برچسب را به شما می‌دهد: عنوان، هنرمند، هنرمند آلبوم، آلبوم، ژانر، سال و شماره آهنگ.

انواع فرمت‌های صوتی پشتیبانی می‌شوند: Mp3، Ogg، Flac، Wma و M4a. همچنین ویرایش فایل‌های موجود در کارت اس‌دی نیز پشتیبانی می‌شود!

 

تغییرات نسخه 2.0.25 :

رفع مشکلات مربوط به تنظیمات و نوتیفیکیشن ها

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.0.25
  • اندازه : 6M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/01/07

آموزش‌های مرتبط

آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه آموزش نصب بازی و نرم افزار های چند تکه

در این آموزش شیوه نصب فایل های نصبی چند تکه اندروید را می آموزید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود