Moto Robot v1.0

Moto Robot یک بازی اکشن هیجان‌انگیز برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است که به سبک تیراندازی پویای سه‌بعدی به شما ارائه می‌گردد.
در این بازی شما در نبردهای دیوانه‌وار به وسیله سلاح‌های خود با ده‌ها دشمن به مبارزه می‌پردازید و با وظایف مختلف و متحدان غیرمنتظره روبرو می‌شوید.
می‌توانید جایی بروید که هیچ شخص دیگری نمی‌تواند. شما یک موتورسیکلت کوچک غیرعادی هستید، اما در شکل نبرد، به یک ربات نظامی مرگبار تبدیل خواهید شد.
حقیقت پشت پرده حملات ربات‌های کنترل‌شونده را کشف کند. راه‌های نابودی آن‌ها و انجام وظیفه خود به عنوان یک مدافع واقعی شهر را پیدا نمایید.
شهر را کاوش کنید تا برای خود متحدانی بیابید. مأموریت‌ها را انجام دهید تا تجربه کسب کرده و به تکامل برسید. از اشکال مختلف خود در مأموریت‌های متفاوت بهره ببرید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود