League of Stickman: Warriors v5.2.3

League of Stickman-Shadow هیجان‌انگیزترین بازی اکشن سال برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است! بهترین ویژگی‌ها برای مبارزات! دشمنان را در هم بشکنید! در چالش نهایی به پیروزی دست پیدا کنید! این بازی‌ای است که نمی‌توانید از دستش بدهید!

این بازی مورد انتظارترین بازی سال 2016 می‌باشد. می‌توانید احساس هیجان‌انگیز ویژگی‌هایی مانند ضربات دوبل، شناور شدن و ضربات ترکیبی مرگبار را تجربه کنید! بیایید هیجان را احساس کرده و هیولاها را قلع و قمع کنید!

تعداد بیشتری قهرمان برای آزاد کردن و تعداد بیشتری قهرمان برای تشکیل تیم وجود دارد! به نیروهای دیگران ملحق شوید تا با غول آخر بازی به مبارزه بپردازید! تیم خود را حالا انتخاب کرده و نبرد را آغاز کنید!

گرافیک باکیفیت! جلوه‌های ویژه خیره‌کننده! این بازی بهترین تجربه بازی را در اختیار شما قرار خواهد داد!

آزادانه قهرمانان را تعویض کنید و بر چهار مهارت هریک مسلط شوید. بهترین تجربه نبرد تاکنون را خواهید داشت!

در این بازی جدول امتیازات دوستان، کشور و جهان وجود دارد. تیم شما می‌تواند با بازیکنان سراسر دنیا به رقابت بپردازد. همه را شکست دهید و به قهرمان بازی تبدیل شوید!

 

تغییرات نسخه 5.2.3 :

اضافه شدن قهرمان جدید نینجا

رفع مشکلات بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود