TouchOSC v1.9.8

TouchOSC یک سطح کنترل OSC و MIDI برای دستگاه‌های اندرویدی است. این برنامه از ارسال و دریافت پیام‌های OSC و MIDI بر روی وای‌فای پشتیبانی می‌نماید.

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا نرم‌افزارها و سخت‌افزارهایی که پروتکل‌های OSC و MIDI را پیاده‌سازی کرده‌اند را از راه دور کنترل کرده و از آن‌ها بازخورد دریافت نمایید. مانند Apple Logic Pro/Express, Ableton Live, Renoise, Pure Data, Max/MSP/Jitter, Max for Live, OSCulator, VDMX, Resolume Avenue/Arena, Modul8, Plogue Bidule, NI Traktor, NI Reaktor, Quartz Composer, Supercollider, vvvv, Derivative TouchDesigner, Isadora و بسیاری دیگر.

رابط کاربری برنامه تعدادی کنترل لمسی قابل سفارشی‌سازی را برای شما فراهم می‌کند تا پیام‌های گوناگون را ارسال و دریافت نمایید.

علاوه بر آن این برنامه می‌تواند به ارسال اطلاعات شتاب دهد. این برنامه با طرح‌های نمونه و کاملاً سفارشی همراه است که می‌توانند توسط برنامه ویرایشگر TouchOSC ایجاد شوند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود