برنامه تغییر نرم افزار پیش فرض اندروید آیکون

Better Open With

برنامه تغییر نرم افزار پیش فرض اندروید
4.3 (4046) امتیاز در گوگل‌پلی
کاربردی , نرم افزار

با وجود تعداد فراوان برنامه‌های جالب برای اندروید، برنامه Better Open With زحمت انتخاب برنامه پیش‌فرض برای یک نوع فایل خاص را از دوش شما بر می‌دارد. با استفاده از این برنامه کاربردی دیگر مجبور نیستید تنها از میان گزینه‌های “فقط این بار” و “برای همیشه” انتخاب کنید!

هنگامی که بر روی یک لینک، تصویر، پی‌دی‌اف و یا هر نوع فایل کلیک کنید این برنامه یک پنجره را برای شما نشان می‌دهد که همه برنامه‌های دارای قابلیت اجرای آن نوع فایل را فهرست می‌کند.

تفاوت این برنامه در آن است که پنجره برای چند ثانیه (5 ثانیه به طور پیش‌فرض که قابل سفارشی می‌باشد) نشان داده شده و به شما امکان می‌دهد برنامه دلخواه خود را انتخاب کنید، و پس از آن در صورت عدم انتخاب شما، به طور خودکار برنامه‌ای که ترجیح می‌دهید باز خواهد شد!

 

ویژگی‌ها :

از میان حالت‌های نمایش لیست و شبکه‌ای انتخاب کنید

اندازه متن، نمایش آیکان تنها و دیگر‌ گزینه‌ها را تنظیم نمایید

تم‌های تیره و روشن در دسترس می‌باشند

این برنامه رایگان بوده و بدون تبلیغات به شما ارائه می‌گردد

 

تغییرات نسخه 1.4.11 :

اضافه شدن ترجمه های لهستانی و لیتوانی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.4.11
  • اندازه : 701K
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/05/21
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود