Sphinx Enigma v3.14 + data

در بازی ماجراجویانه Sphinx Enigma که برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی ارائه گردیده است شما قهرمان داستان را کنترل می‌کنید که نامش گاس می‌باشد. یک پسر گستاخ که در زمان به عقب سفر کرده و به مصر باستان می‌رسد. در میان ماجراجویی خود، او متوجه می‌شود که مسجمه ابوالهول یک ماشین زمان است که به او امکان می‌دهد به خانه بازگردد. اما بقیه افراد نیز مانند او می‌خواهند از قدرت مسجمه ابوالهول برای مقاصد خود استفاده کنند. گاس باید با سختی‌های زیادی روبرو شود و پازل‌های چالش‌برانگیز را حل نماید تا راز مسجمه ابوالهول را کشف کرده و به زمان حال بازگردد.

این بازی یکی از عناوین پرفروش در برزیل بوده که اکنون برای پلت‌فرم‌های موبایل کاملاً بازسازی گردیده است. به عنوان یک بازی ماجراجویانه به سبک اشاره و کلیک، این بازی برای کنترل صفحه لمسی عالی می‌باشد.

این بازی بدون تبلیغات به شما ارائه می‌گردد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود