بازی دیل کپلر آیکون

Dale Kepler Big Dipper Shipper

بازی دیل کپلر
4.0 (94) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

Dale Kepler Big Dipper Shipper یک بازی اکشن آرکید جذاب است که دارای گرافیک اصلی خیره‌کننده و داستانی لذت‌بخش و زنده می‌باشد. در این بازی شما در نقش دیل کپلر بازی می‌کنید، که در مأموریتی برای انتقام از قلدر فضایی به نام راستی هابل می‌باشد. با همکاری متحدانی که تازه پیدا می‌کنید مسیری در سراسر کهکشان آزاد نمایید تا دشمن خود را شکست داده و باارزش‌ترین جایزه خود را پس بگیرید.

کشتی فضایی خود را سفارشی کنید! با تیم خود از منابع میان کهکشانی استفاده کرده تا انواع سلاح‌ها شامل ساچمه‌ای، سلاح‌های ویژه، و تغییرات را ارتقاء دهید.

تصاویر زیبا و لذت‌بخش! گرافیک زیبا و طراحی شده با دست که توسط هنرمند میکا ارائه می‌شود. انفجارات فوق‌العاده و جلوه‌های ویژه، و تصاویر پس‌زمینه که در حین بازی تولید می‌شوند.

گیم‌پلی پر از اکشن! در مسیر خود تیراندازی کنید، منفجر نمایید و جا خالی دهید تا از میان دشمنان پیشروی نمایید. از استراتژی زیرکانه و زرادخانه‌ای وسیع از سلاح‌های جمع‌آوری شده استفاده کنید تا غول‌هایی که با آنها مواجه می‌شوید را شکست دهید.

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.12
  • اندازه : 73M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/08/25

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود