Mystery Ancients: Mud Creek v1.0 + data

در بازی ماجراجویانه Mystery Ancients: Mud Creek، به عنوان یک محقق در زمینه ماواءالطبیعه، معمولاً وظایف بسیار غیرمعمولی به شما محول می‌شود، و این بار هم قضیه تکرار شده است. باب به سارا پیشنهاد ازدواج داده، و از آن موقع، چیزهای عجیب و غریبی در خانه آن‌ها در حال رخ دادن است. آن‌ها از شما خواسته‌اند تا بروید و کمکشان کنید، وگرنه داستان عاشقانه‌شان آن‌طوری که لایقشان هستند به پایان نخواهد رسید.
مراقب چیزهایی که در باتلاق بیرون کمین کرده‌اند باشید! آیا باب توسط روح عاشق قبلی که حسادت می‌کند تحت عذاب قرار گرفته؟ آیا این اتفاقات به گردنبند عتیقه خانوادگی که به سارا هدیه داده شده ربطی دارد؟
آیا می‌توانید ارواح گم‌شده را از فرار بازدارید؟ از طریق صحنه‌های اشیاء پنهان باتلاقی، برای بستن این درگاه ماوراءالطبیعه مبارزه کنید.
در بازی جایزه اسرار عالم اموات را برملا کنید. به اعماق سفر کنید و از محتوای اختصاصی نسخه کلکسیونی لذت ببرید که شامل چوب‌ها، اشیاء تغییر شکل دهنده و… می‌شوند.
هزاران اشیاء پنهان را بیابید و صدها بازی کوچک و پازل را حل نمایید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود