Fear for Sale: The 13 Keys v1.0.0 (Full) + data

هتل برکلی در گذشته سهم خود را از مهمانان منحصربه‌فرد داشته، اما حالا یک ملاقات‌کننده ناخواسته باعث ترس مهمانان گردیده است. در بازی ماجراجویانه Fear for Sale: The 13 Keys شما توسط مالکان فرا خوانده شده‌اید تا این پدیده فراطبیعی را مورد بررسی قرار دهید، اما برای این کار، باید شب را در اتاق ترسناک سیزدهم سپری کنید!

آیا می‌توانید تا صبح رمز و راز ماجرا را برملا کنید؟ صاحبان ناامیدانه به کمک شما نیاز دارند تا هتل باارزش خود را حفظ نمایند. یک شب در اتاقی وحشتناک برای یک روزنامه‌نگار به نظر مانند آب خوردن می‌ماند، اما زمانی که رفت و آمد آغاز می‌شود، شب غریب‌تر از چیزی می‌شود که تصور می‌کردید!

ارواحی که به این هتل قدیمی رفت و آمد می‌کنند را بیرون کنید، با جستجو در صحنه‌های اشیاء پنهان هیجان‌انگیز اسرار را برملا کنید و حقیقت تاریکی که پشت روح ناخوانده است را کشف نمایید.

پازل‌ها و بازی‌های کوچک ترسناک را انجام دهید تا متوجه شوید چه چیزی به این مکان شاعرانه در حال رفت و آمد است.

هزاران شیء پنهان را پیدا کنید و ده‌ها پازل و بازی کوچک را انجام دهید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود