بازی گلادیاتور های کوچک آیکون

Tiny Gladiators - Fighting Tournament

بازی گلادیاتور های کوچک
4.8 (322145) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

Tiny Gladiators – Fighting Tournament عناصر بازی نبرد پر از اکشن را با نقش‌آفرینی جذاب ترکیب می‌کند. در 4 منطقه متمایز عازم ماجراجویی شوید، که هریک دارای دشمنان قدرتمندی برای شماست تا با آن‌ها به نبرد بپردازید. در طول سفر شما از انتقام، شما نه تنها باید آن‌ها را شکست دهید، بلکه در برابر غول‌های تهدید‌آمیز قد علم کنید. شکست آن‌ها به شما کمک خواهد کرد تا به هدف نهایی خود نزدیکتر گردیده و متوجه شوید دقیقاً چه اتفاقی برای پدرتان رخ داده است…

برای اینکه شانسی در برابر دشمنان خود داشته باشید باید شخصیت خود را ارتقاء دهید، مهارت‌های جدید را یاد بگیرید و ابزار قدرتمند را خریداری نمایید. این بازی شامل ده‌ها و ده‌ها قطعه منحصربه‌فرد برای سلاح و سپر است. کشف آن‌ها و اثری که بر نبرد دارند به اندازه خود جالب و سرگرم‌کننده است، اما همچنین به شما امکان می‌دهد برای چالش‌های بزرگتر آماده شوید.

علاوه بر کامل کردن حالت داستانی تک‌نفره، می‌توانید بازیکنان دیگر را در نبردهای آنلاین به چالش بکشید. بهترین آیتم‌های خود را بیاورید، مرگبارترین توانایی‌های خود را آماده کرده و در رتبه‌بندی جهانی بهترین گلادیاتورهای کوچک صعود کنید!

و اگر هم واقعاً احساس قدرت دارید، در برج بقاء پیشروی کنید، جایی که بزرگترین خطرات انتظار شما را می‌کشند. اگر موفق شوید به اندازه کافی دوام بیاورید و چند دشمن را پشت سرهم شکست دهید، می‌توانید ثروت الماس را بدست بیاورید.

 

تغییرات نسخه 2.4.4 :

اضافه شدن 30 مرحله و 2 کارفرما و 1 میدان مسابقه جدید

رفع مشکلات جزیی بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 2.4.4
  • اندازه : 83M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/07/21
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود