DriveDroid v0.10.48

توجه داشته باشید که این برنامه نیازمند روت بودن دستگاه شما می‌باشد.

برنامه DriveDroid به شما امکان می‌دهد تا رایانه خود را از طریق فایل‌های ISO/IMG موجود بر روی گوشی خود بوت کنید. این کار برای امتحان کردن توزیع‌های لینوکس و یا همیشه همراه داشتن یک سیستم نجات، ایده‌آل می‌باشد… بدون نیاز به رایت کردن سی‌دی و یا فلش یو‌اس‌بی.

این برنامه همچنین شامل یک منوی دانلود راحت است که می‌توانید ایمیج‌های تعدادی از سیستم‌عامل‌ها (مانند مینت، اوبونتو، فدورا، اوپن‌سوزه، و آرچ‌لینوکس) را از طریق گوشی خود دانلود نمایید. تقریباً 35 سیستم عامل مختلف در حال حاضر در دسترس می‌باشند.

همچنین می‌توانید ایمیج‌های یو‌اس‌بی خالی بسازید که به شما امکان می‌دهد یک درایو یو‌اس‌بی خالی داشته باشید تا از طریق رایانه خود فایل‌ها را بر روی آن ذخیره نمایید، همچنین از ابزار موجود در رایانه خود برای رایت ایمیج بر روی آن استفاده کنید.

 

 

ویژگی ها :

بدون تبلیغات

قابلیت تغییر اندازه ایمیج‌ها

اضافه کردن مخازن دانلود

 

تغییرات نسخه 0.10.48 :

رفع مشکل کرش در دستگاه های روت نشده

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود