Hidden: Fountain (Full) v1.0 + data

در بازی Hidden: Fountain (Full) سه نفر از مأموران همکار شما از باشگاه پنهان حراست، در حالی که یک سایت باستان‌شناسی در سریلانکا را بررسی می‌کرده‌اند ناپدید شده‌اند. به طور طبیعی شما خوانده شده‌اید تا این مفقود شدن مرموز آنها را مورد تحقیق قرار دهید، اما این پرونده ممکن است چیزی نباشد که به نظر می‌آید. آیا می‌توانید همکاران خود را نجات داده و به خانه بازگردانید، و یا شما نیز در این رمز و راز پیچیده گم خواهید شد؟
رد پای یک مکتشف افسانه‌ای را دنبال کنید. آیا چشمه اسطوره‌ای جوانی بالاخره یافته شده است؟ اگر همینطور است، ممکن است برخی شخصیت‌های مشکوک بخواهند این اکسیر جادویی را بدست بیاورند!
آیا می‌توانید دوستان مفقود شده خود را بیابید؟ در صحنه‌های عجیب و غریب به سبک اشیاء پنهان به جستجوی هم‌تیمی‌های خود بگردید.
با حل پازل‌های رمزی و بازی‌های کوچک پر از تعلیق از سرنوشت دنیا محافظت نمایید.
در فصل جایزه به عنوان یکی از خدمه ماژلان بازی کنید و از محتوای اختصاصی لذت ببرید.
هزاران اشیاء پنهان را بیابید و ده‌ها پازل و بازی کوچک را حل نمایید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود