Jogo’s Chess Puzzles FREE v2.1.9

از پازل‌های شطرنج خوشتان می‌آید؟ پس مهارت‌های شطرنج خود را با حل معماهای شطرنج بازی Jogo’s Chess Puzzles FREE محک بزنید! با حل بیش از 385000 مسأله مات و تاکتیک، توانایی‌های تاکتیکی خود را تمرین دهید.
هدف همه پازل‌های شطرنج این است که رقیب مجازی خود را با تعداد حرکاتی که در اختیارتان است مات کنید، بدون توجه به اینکه چه حرکتی انجام می‌دهند. برخی پازل‌ها از بازی‌های اصلی شطرنج که به صورت آنلاین انجام شده ساخته شده‌اند، و برخی صرفاً معماهای شطرنج ساختگی می‌باشند، گاهی اوقات حتی با موقعیت‌هایی که نمی‌توان در یک بازی واقعی شطرنج به آنها رسید.
مجموعه‌هایی برای بازیکنان تازه‌کار و مبتدی وجود دارد، همچنین برای بازیکنان حرفه‌ای و کارشناسان. هرکسی خواهد توانست مجموعه خود را بیابد.

 

ویژگی‌ها :

دارای سه درجه سختی (مبتدی، پیشرفته، ماهر)

پازل به صورت تصادفی از مجموعه انتخاب شده ایجاد می‌شود

شامل بیش از 385000 پازل در 12 مجموعه

می‌توانید بیش از یک بار امتحان کنید

می‌توانید پازل‌های روزانه خود را تجزیه و تحلیل کنید

همه پازل‌ها آفلاین هستند و نیازی به ارتباط اینترنتی نیست

کارت آمار برای پیگیری پیشرفت شما

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • اصلا معلوم نیست چه جور شطرنجیه!!
    3 تا سرباز داره،1 شاه و 2 تا وزیر.به هر مهره ای هم دست میزنی،اخطار میده

    • عالیه ، تو موقعیت های مختلف بهترین حرکت را آموزش میده ، راهنمایی هم داره که باید بازی خوانی با حروف و اعداد کنار صفحه شطرنج بلد باشی

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود