Grim Facade: The Artist (Full) v1.0.0 + data

شما یک پیام نگران‌کننده از مخترع افسانه‌ای لئوناردو داوینچی دریافت می‌کنید. در بازی (Grim Facade: The Artist (Full شهر محبوب او مورد حمله قرار گرفته و شما باید به مبارزه در برابر شر کمک کنید، قبل از اینکه هنر و علم برای همیشه از دست برود!
آیا مقاومت به اندازه کافی قوی خواهد بود تا بتواند از نابودی جلوگیری نماید؟ شما با یک گروه کوچک از شهروندان عادی که تصمیم به ایستادگی و مبارزه گرفته‌اند همراه می‌شوید. مرد مرموزی که فلورانس را تسخیر کرده را سرنگون کنید!
در برابر یک جادوگر قدرتمند و پیروانش به مبارزه بپردازید. با جستجو در میان صحنه‌های تعاملی به سبک اشیاء پنهان، ابزار و سلاح‌هایی که نیاز دارید را جمع‌آوری نمایید.
از اختراعات و آثار هنری لئوناردو داوینچی محافظت کنید. در شهر به کاوش بپردازید و با انجام بازی‌های کوچک هیجان‌انگیز و حل کردن پازل‌های چالش‌برانگیز، ابتکارات او را جمع‌آوری نمایید.
در فصل جایزه به شهردار کمک کنید شهر فلورانس را بازیابی نماید.
هزاران اشیاء پنهان را بیابید و صدها بازی کوچک و پازل را حل کنید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود