بازی ساختن پل با 36 مرحله آیکون

Build a Bridge!

بازی ساختن پل با 36 مرحله
4.6 (327503) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , پازل

در بازی پازل چالش‌برانگیز Build a Bridge! مهارت‌های مهندسی و ابتکار خود را محک بزنید. شما هستید که برای اتومبیل‌ها، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و… پل می‌سازد.

در فاز طراحی بازی خود را با یک رابط دوبعدی ساده ارائه می‌کند. در آنجا می‌توانید بهترین مصالح را برای پل خود انتخاب کنید و نقاط را به هم متصل نمایید تا انعطاف‌پذیرترین پلی که می‌توانید را بسازید. می‌توانید به هر مرحله به عنوان یک پازل پیچیده نگاه کنید که در آن باید تا حد ممکن بهینه باشید و بهترین راه حل را پیدا نمایید. اما از تجربه کردن هم نترسید. می‌توانید دیوانه‌وار چیزی را بسازید که ظاهر خنده‌داری دارد، اما کار را راه می‌اندازد.

زمانی که کارتان تمام شد به حالت سه‌بعدی بروید و مشاهده کنید یک اتومبیل از روی پل شما رد می‌شود. آیا پل می‌تواند خود را نگاه دارد و یا یک تصادف تماشایی را خواهید دید؟

 

ویژگی‌ها :

مصالح مختلف شامل چوب، فلز و کابل

36 مرحله با پازل‌های به طور فزاینده دشوار

محیط گوناگون با جزئیات و پر از عناصر تعاملی

اتومبیل‌های مختلف برای محک زدن پل ساخته شما

دارای موتور فیزیک واقع‌گرایانه

سبک هنری زیبا و منحصربه‌فرد

در دسترس به 13 زبان مختلف

 

تغییرات نسخه 4.0.8 :

اضافه شدن یک دنیا و ویژگی های جدید به بازی

رفع مشکلات بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 4.0.8
  • اندازه : 86M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2021/01/27

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود