Castle Battles v2.3 + data

بازی Castle Battles سبک بازی کلاسیک استراتژیک با زاویه دید از بالا را بهبود داده تا یک سبک گیم‌پلی سرعتی را ایجاد کند که نظیر آن را ندیده‌اید. با ساخت قلعه‌ها نزدیک منابع فراوان امپراتوری خود را توسعه دهید، طلا جمع‌آوری کنید تا ارتش‌های عجیب و غریب را گردآوری نمایید، و در 40 مرحله منحصربه‌فرد به دشمنانتان هجوم بیاورید.

دنیای نقاشی‌شده بازی را از طریق 4 کمپین با داستان غنی کاوش نمایید و برای پس گرفتن میهن خود به مبارزه بپردازید.به عنوان امپراتوری شیطان دیوانه‌وار بخندید. اسرار ستاره‌ای را کشف نمایید. و در نهایت عازم سفر قهرمانانه شوید تا جلوی روایت داستان را بگیرید.

در این بازی خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیست تا به شما کمک کند! سبک این بازی مانند بازی‌های کلاسیکی همچون تمدن و مهاجران در هسته خود متراکم شده است، به این معنی که مسابقات پر از اکشن به جای ساعت‌ها، چند دقیقه زمان می‌برند. هزاران نیرو می‌توانند در یک زمان در حرکت باشند.

از ملودی‌های ترکیب شده از قرون وسطی و الکترونیک لذت ببرید.

زمان بازی فرا رسیده است…

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود