Edge of Reality: Ring (Full) v1.0.0 + data

در بازی ماجراجویانه Edge of Reality: Ring زمانی که سگی به نام آیس را از پناهگاه حیوانات برای نگهداری پذیرفتید، فکر می‌کردید بهترین دوست جدید خود را انتخاب کرده‌اید. اما نمی‌دانستید که در واقع شما نیستید که او را انتخاب کرده‌اید، بلکه او شما را برگزیده است! این سگ کوچک در واقع از دنیای جادویی آگورا است، و فرستاده شده تا یک انسان شایسته برای نگهداری حلقه افسانه‌ای سرنوشت را پیدا کند!

عازم یک ماجراجویی برای همه عمر شوید! این دنیا، دقیقاً بر روی لبه واقعیت، توسط موجودات تاریک تحت کنترل یک حاکم بدخواه در حال تخریب است. اگر می‌خواهید آگورا را نجات دهید به کمک نیاز خواهید داشت!

آیا می‌توانید نقشه‌های این ملکه تاریک را خنثی کنید؟ از طریق حل کردن معماها در صحنه‌های سبک اشیاء پنهان مبارزه را به سمت عوامل دودی او ببرید.

مردمی که در مسیر خود با آن‌ها ملاقات می‌کنید به شما در حل پازل‌ها و بازی‌های کوچک کمک خواهند کرد.

در فصل جایزه گذشته گلیورا را کشف کنید و از محتوای اختصاصی نسخه کلکسیونی لذت ببرید!

هزاران اشیاء پنهان را بیابید و تعداد فراوانی پازل و بازی کوچک را حل کنید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود