Phantasmat: Lost Hope (Full) v1.0 + data

در بازی ماجراجویانه Phantasmat: Lost Hope (Full) شما در راه خود به سوی یک مسابقه بزرگ با برادرتان و نامزدش هستید که یک توقف برای سوختگیری، به اشتباهی وحشتناک تبدیل می‌شود. صدای ناگهانی در زدن و شما بیدار می‌شوید و خود را در یک اتاق عجیب و غریب گرفتار می‌یابید، با یک پیرزن ترسناک که به شما می‌گوید پسر قاتلش در حال شکار دوستان شماست. اگر نتوانید او را پیدا کرده و متوقف کنید، پس تمامی امیدها برای همیشه از دست خواهد رفت!

در این شهر تاریک و متروکه چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ اگر هم شانسی برای زنده ماندن وجود داشته باشد، باید بیش از چیزی که تصور می‌کردید خود را تحت فشار قرار دهید.

از طریق صحنه‌های گوناگون به سبک اشیاء پنهان با این بیمار روانی مبارزه کنید.

آیا می‌توانید با حل پازل‌های ترسناک و بازی‌های کوچک شیطانی راهی برای خروج از این تله وحشتناک بیابید؟

هزاران اشیاء پنهان را پیدا کرده و تعداد فراوانی پازل و بازی کوچک را حل کنید. در این نسخه از بازی به تمامی جوایز و گیم‌پلی اضافه دسترسی خواهید داشت!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود