Off Record: Interview (Full) v1.0 + data

در بازی Off Record: Interview (Full) به شما یک فرصت باورنکردنی داده شده تا با یک افسانه در کسب و کار مسابقات اسب‌دوانی مصاحبه نمایید. کالوین ریدلی یک مربی اسب بزرگ است، و برای شکستن سکوت و صحبت با شما درباره یک حادثه شرم‌آور در گذشته‌اش، موافقت می‌کند. البته پس از ملاقات شما، کالوین دچار یک حمله قلبی وحشتناک شده، و شما مظنون تلاش برای به قتل رساندن او می‌شوید!
سعی کنید متوجه شوید چه اتفاقی برای این افسانه مسابقات اسب‌دوانی افتاده است. در مسیر بازگشت شما از مصاحبه، یک تصادف اتومبیل حافظه شما را از ملاقات، و اینکه کالوین را اصلاً دیده‌اید پاک می‌کند. آیا کسی می‌خواهد از مشکل فراموشی شما سوء استفاده کرده و شما را به دردسر بیاندازد؟
آیا می‌توانید حافظه از دست رفته خود را بازیابی کنید؟ از طریق صحنه‌های تاریخی سبک اشیاء پنهان، به فلش‌بک‌هایی از گذشته خود شیرجه بزنید.
مظنون اصلی را پیدا کرده و بی‌گناهی خود را اثبات کنید. با حل پازل‌های رنگارنگ و بازی‌های کوچک اسرارآمیز به شکار سرنخ‌ها بپردازید.
در فصل جایزه به ملک ریدلی بازگردید و یک توطئه جدید را کشف نمایید. در این نسخه از بازی به تمامی جوایز شگفت‌انگیز و گیم‌پلی اضافه دسترسی دارید!
این نسخه از بازی که برای دانلود آماده گردیده بدون تبلیغات مزاحم می‌باشد.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود