VQuick v2.2

VQuick یک پلت‌فرم ویدیوی موبایل تعاونی با ویژگی‌های شگفت‌انگیز شامل ویرایش و اشتراک‌گذاری ویدیو، قابلیت دنبال کردن کاربران دیگر و مشاهده ویدیو‌های فوق‌العاده آن‌ها می‌باشد. این بستری برای فیلم‌سازان حرفه‌ای مشتاق، شهروندان خبرنگار، وبلاگ‌نویسان ویدیویی و تولیدکنندگان محتوا است تا در پروژه‌های ویدیویی به ایجاد، اشتراک و همکاری بپردازند.

با این برنامه هر کسی یک تولیدکننده ویدیو می‌باشد. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد از طریق برنامه با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و همراه هم با ضبط، ویرایش و تبادل ویدیو با کاربران گوناگون از سراسر دنیا، فیلم‌های تولیدشده توسط موبایل ایجاد نمایند. می‌توانید کلیپ‌های موجود در شبکه خود را ویرایش و سفارشی‌سازی کنید، بهترین موسیقی زمینه را برگزینید و ویدیوهای خود را با دنیا به اشتراک بگذارید.

 

ویژگی‌ها :

از حالت خبرنگار برای روزنامه‌نگاری شهروندی استفاده کنید

با کاربران دیگر بر روی پروژه‌های ویدیویی همکاری نمایید

پروفایل استعداد خود را بسازید و مهارت‌های خود را به نمایش بگذارید

ویدیوهایتان را در مسابقات ماهانه ثبت کنید تا معروف شده و جایزه ببرید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود