World Traveler VR v1.0315 + data

World Traveler VR یک بازی واقعیت مجازی به سبک اشیاء پنهان و حدس زدن جغرافیایی می‌باشد که در آن هدف شما این است که متوجه شوید در چه شهری قرار دارید. در هر مرحله شما به یک خیابان یا مکان ناشناخته در جایی بر روی زمین انتقال داده می‌شوید و باید کشف کنید که کجا هستید؟

آیا تا به حال خواسته‌اید تا دنیا را ببینید و مکان‌های جدید را کشف کنید؟ این بازی مکان‌های مختلف از سراسر دنیا را نشان خواهد داد. خواه مرکز یک شهر و یا در اعماق جنگل‌های آمازون، در این بازی واقعیت مجازی از منظره لذت ببرید!

برای انجام این بازی به دستگاهی با حداقل 2 گیگابایت رم، هدست گوگل کاردبورد یا هر هدست واقعیت مجازی سازگار با دکمه، حسگر ژیروسکوپ و ارتباط اینترنتی نیاز دارید.

 

ویژگی‌ها :

تمام 8 سکه پنهان را بیابید تا مرحله را به اتمام برسانید

و یا اگر می‌دانید کجا هستید، نقشه را باز کرده و بر روی آن لمس کنید

دکمه ماشه کاردبورد را نگاه دارید تا به منوی اصلی بازگردید

24 مرحله مختلف برای ملاقات با فناوری واقعیت مجازی

72 نقطه مختلف برای حرکت به آنها

120 نکته جالب را درباره شهرها یاد بگیرید

بیش از 192 سکه پنهان را پیدا نمایید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • چرا دانلود میکنم باز نمیشه؟

  • خوبه

    ‌‌‌‌

    • ببخشید چطوری میتونم دیتاشو نصب کنم راهنمایی کنید

      • اول فایل زیپ دیتا رو دانلود کنید بعد نرم افزار RAR Premiumباز کنید و فایل دیتا رو از زیپ خارج کنید بهتون ی فولدر می ده اون فایل رو در توی پوشه obb حافظه داخلی گوشی تون قرار بدید اگر درست این کار کنید وقتی به تنظیمات گوشی و برنامه ها بروید( apps<- setting) حجمی که برای بازی می ده برابر با مجموع دیتا و apk خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود