بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

Commands & Colors: The Great War v1.9.45 + data

Commands & Colors: The Great War نسخه دیجیتالی یک بازی تخته‌ای به همین نام است که در آن بازیکنان می‌توانند درگیری‌های مهم تاریخ جنگ جهانی اول را به تصویر بکشند. نبردها بر بکارگیری تاریخی نیروها و ویژگی‌های مهم زمین از نبرد خندق در مقیاس بازی تمرکز دارند.
مقیاس بازی انعطاف‌پذیر بوده و از یک نبرد به نبرد دیگر متفاوت می‌باشد. برای بعضی از سناریوها، یک تعداد نیروی پیاده نظام ممکن است یک شاخه کامل از یک نبرد بزرگتر باشند، در حالی که در سناریوهای دیگر یک نیرو ممکن است تنها نمایانگر تعدادی سرباز شجاع باشد که از مرز خارج شده‌اند. سیستم کارتی بازی حرکت را می‌راند. کارت‌های نبرد عنصری از تعلیق را به بازی اضافه می‌کنند و بازیکنان را به چالش می‌کشند تا استفاده خود را به موقع هماهنگ نمایند. به طور کلی، تاکتیک‌های میدان نبرد که بازیکنان برای پیروزی به آن‌ها نیاز دارند، بسیار خوب با نقاط قوت و محدودیت‌های نیروهای گوناگون جنگ جهانی اول شامل سلاح‌ها، زمین‌های میدان جنگ و تاریخ مکتوب مطابقت دارند.

 

ویژگی‌ها :

15 سناریو که در ننگین‌ترین نبردهای جبهه غربی رخ می‌دهند

بیش از 50 نبرد منحصربه‌فرد و کارت‌های فرماندهی برای شبیه‌سازی انتخاب‌های تاکتیکی و استراتژیک

با مسلسل‌ها، خندق‌ها، تفنگداران و بمب‌افکن‌ها انتخاب‌های استراتژیک خود را نسبت به تاریخ دقیق کنید

با حملات توپخانه‌ای میدان نبرد جنگ جهانی اول را ویران کنید

می‌توانید در نقش جنگجویان آلمانی، انگلیسی و یا کانادایی بازی کنید

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود