بازی پلتفرمر قصاب با پشتیبانی از تبلت ها آیکون

The Bug Butcher

بازی پلتفرمر قصاب با پشتیبانی از تبلت ها
4.0 (597) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

The Bug Butcher یک بازی اکشن شدید است که با گرافیک دوبعدی زیبا ارائه شده و در آن زمان‌بندی و رفلکس‌های دقیق برای محافظت از بدن شکننده شما ضروری می‌باشند! گیم‌پلی بازی دارای یک مکانیک بسیار ساده است که فهم آن آسان، اما تسلط بر آن دشوار می‌باشد. علاوه بر آن، چه کسی از دنیایی که در آن شما از زرادخانه‌ای وسیع از سلاح‌های با درجه نظامی استفاده می‌کنید، خوشش نمی‌آید.

هسته مکانیک بازی از بازی‌های آرکید تیراندازی کلاسیک الهام گرفته است، که در آن شما به صورت عمودی شلیک می‌کنید، اما با تغییرات مدرن همراه است. در این بازی شما در نقش شخصیتی به نام هری بازی می‌کنید، یک نابودگر گستاخ و سرسخت که مهارتی برای از بین بردن حشرات دارد.

مأموریت فعلی هری او را به تأسیسات تحقیقاتی بر روی سیاره زویت می‌برد. تعداد رو به کاهش دانشمندان بازمانده او را به خدمت گرفته‌اند تا از مهارت‌های کشتار او استفاده کنند. مأموریت او این است که تا تخریب کامل ساختمان دوام بیاورد، سکه‌ها را طوری جمع‌آوری کند که انگار زندگی‌اش به آن وابسته است و به هر قیمتی که شده از دانشمندان محافظت نماید.

 

تغییرات نسخه 1.0.11 :

بهبود پشتیبانی از دستگاه های با صفحه نمایش عریض

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 5.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.11
  • اندازه : 21M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/05/18
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود