One Day In London v2.1.1.7 + data

در One Day in London ویژگی‌های اصلی یک بازی سبک رمان تصویری، با دادن امکان تأثیر بر داستان به بازیکن، به غوطه‌وری دست پیدا می‌نمایند. در رمان تعاملی یک روز در لندن شما پازل‌ها را حل خواهید نمود، وظایف ویژه را انجام خواهید داد و حتی مراسم جادویی را اجرا خواهید کرد.
داستان بازی در لندن قرن 19 در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا اتفاق می‌افتد. قهرمان اصلی ما یک فرزند خسته از یک خانواده اشرافی است که مجذوب علوم فوق طبیعی شده است. او از طریق دعوت یکی از دوستانش موسس یک انجمن سری می‌شود، و به طور غیرمنتظره متوجه می‌گردد که افسانه‌ها واقعی هستند. او با دنیای عجیب و غریب اموات مواجه شده و به یک شرکت‌کننده ناخواسته در مجموعه‌ای از رویدادهای عجیب و مرگ‌های ناگهانی تبدیل می‌گردد. البته یک داستان بدون وجود بانویی اسرارآمیز که گذشته‌اش پوشیده از تاریکی می‌باشد کامل نمی‌شود. چه عواقبی در انتظار است؟ تنها زمان می‌داند… و انتخاب‌های بازیکن.

 

ویژگی‌ها :

روایت غیرخطی جذاب با ده‌ها داستان انشعابی و پایان منحصربه‌فرد!

گیم‌پلی تعاملی با بازی‌های کوتاه و مأموریت‌های گوناگون

شخصیت‌های به یاد ماندنی که به خوبی نوشته شده‌اند، همراه با دنیایی پرجزئیات

گرافیک لوکس، افکت‌های مدرن، انیمیشن‌های باکیفیت میان‌پرده‌ها

موسیقی زمینه با جوی تأثیرگذار

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود