Combat Elite: Border Wars v1.0.124

در بازی اکشن Combat Elite: Border Wars که بر اساس بازی‌های محبوب Border Wars به شما ارائه می‌شود، با سلاح‌های ویرانگر و تجهیزات تیراندازی مرگبار عازم نبرد شوید. زرادخانه تک‌تیراندازی خود را به نمایش بگذارید، با جنگ‌های شهری خطرناک روبرو شوید، جنایتکاران و دشمنان را در شهرهای سرتاسر دنیا از بین ببرید، و در مأموریت‌های نفسگیر نفر به نفر از خود دفاع نمایید.
از سلاح‌های پیشرفته که قدرت نفوذ در زره را دارند استفاده نمایید و جنایتکاران را نابود کنید! با استفاده از تفنگ‌های مرگبار، آرپی‌جی‌ها، نارنجک‌اندازها، کلت‌ها، بسته‌های سلامتی و زره، استراتژی مناسب را انتخاب کنید.
در مسابقات نفر به نفر جهانی شرکت نمایید. بازیکنان دیگر را به صورت آنلاین به چالش بکشید و ثابت کنید که شما بالاترین رتبه‌بندی را دارید. هر هدفگیری، یک مرگ.
نبردهای تاکتیکی را آزاد نمایید. هلیکوپترها را به پایین بکشید، وسایل نقلیه زرهی را نابود کنید و در رویدادها و چالش‌ها باران ببارید. سلاح‌ها را ارتقاء دهید تا آسیب‌های ویرانگر را به دشمن تحمیل نمایید.
مأموریت‌های گوناگون را در شهرها انجام دهید تا در برابر نیروهای ترور به سلاح نهایی تبدیل شوید. تمامی دشمنان را نابود کنید تا به مکان‌های هدف جدید رفته و به آن‌ها حمله نمایید. غول‌های شیطانی را شکست دهید تا شهرها را از تخریب نجات دهید.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود