Dealers Only Squad v1.41

Dealers Only Squad هارمونی جدیدی را از یک بازی استراتژیک به شما ارائه می‌کند! این یکی از ساده‌ترین بازی‌ها می‌باشد که به شرح و یا آموزش نیازی ندارد.
در این بازی نیازی به دفاع نیست! با استفاده از جنگجو با هیولاهای بزرگ به مبارزه بپردازید! نیزه‌انداز جادویی حملات هوایی را انجام می‌دهد! جادوگر برقی می‌تواند با تأثیر زیاد، دسته‌ای از کمانداران دردسرساز را به هوا بفرستد! پنگوئن می‌تواند با سرعت بالا برایتان طلا کسب کند!
این بازی انواع سلاح‌های گوناگون را از عادی تا عتیقه در اختیار شما قرار می‌دهد! می‌توانید آنها را ارتقاء دهید! برای هریک از سلاح‌ها می‌توانید جلوه‌ها و پوسته‌ها را اعمال کنید!
رتبه خود را بالا ببرید تا مهارت‌های جدید را یاد بگیرید! برای هریک از قهرمانان می‌توانید 2 مهارت فعال و 20 مهارت غیرفعال را یاد بگیرید!
موقع خوابیدن نیز زمان را از دست ندهید! حتی وقتی که از بازی خارج می‌‌شوید، قهرمانان شما به مبارزه در مراحل ادامه خواهند داد! اول صبح به بازی وارد شوید تا از آیتم‌ها و طلاهای آماده استفاده کنید!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود