American Monster vs Stickman Sniper Modern Combat v1.1.2

American Monster vs Stickman Sniper Modern Combat یکی از بهترین بازی‌های سبک اکشن تک‌تیراندازی سال 2017 است. جنگجویان نینجا و جنایتکاران مرگبار با کشتن مردم بی‌گناه تحت فرمان اربابان شرور خود در حال نابود کردن آرامش شهر می‌باشند. به آقای باورنکردنی ابرقهرمان مأموریت داده شده تا آرامش را به دنیا بازگرداند و تروریست جهانی که تحت فرمان قهرمان تاریک در شهر ممنوعه می‌باشد را نابود نماید. این یک بازی نهایی تک‌تیراندازی است و شما باید برای پیروز شدن مهارت‌های تیراندازی سریعی داشته باشید. این بازی مدرن شامل مأموریت‌های دیوانه‌وار است که در آن باید غول را شکست دهید و بمب‌گذاران انتحاری را بکشید. به عنوان یک سرباز خوب و مدافع جهان، شما باید با هیولاهای جنگجو به مبارزه بپردازید.
به عنوان یک تک‌تیرانداز نخبه، شما هیجان نبرد را می‌شناسید. با تعقیب دشمن تا آخر به آن تیراندازی کنید. این یک بازی هیجان‌انگیز تیراندازی اول شخص است که دارای ابرسلاح‌های فراوان برای انتخاب می‌باشد تا با استفاده از آن‌ها گانگسترها و هیولاها را شکست دهید.
اجازه ندهید از سفینه فضایی فرار کنند، خون آن‌ها را بریزید و تمامی تروریست‌ها را از بین ببرید. آن‌ها آموزش دیده‌اند تا در شرایط غیرعادی مأموریت فرار را انجام دهند.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود