بازی دنیای زیر زمین استیکمن آیکون

Underworld Stick Mafia

بازی دنیای زیر زمین استیکمن
0 (0) امتیاز در گوگل‌پلی
اکشن , بازی

در شهر دردسر ایجاد شده است. تعدادی افراد با افکار شیطانی پشت پرده جنایاتی هستند که به صورت روزانه در حال انجام هستند. مردم ناراحت هستند. مافیا فعال است و در حال نابودی آرامش شهر می‌باشد. زمان آن رسیده تا از شر این افراد خلاص شویم و آرامش را به شهر بازگردانیم. زمان ادای وظیفه است و آدمک تک‌تیرانداز آماده است تا زندگی خود را به خطر بیاندازد و جنایتکاران شیطانی را از بین ببرد.

در بازی اکشن Underworld Stick Mafia 18+ خود را برای مأموریت‌های تک‌تیراندازی هیجان‌انگیز آماده کنید. جنایتکاران آزادانه در حال پرسه زدن می‌باشند. به دنبال هدف مناسب بگردید. اجازه ندهید فرار کنند و یا جلوی چشمانتان ناپدید شوند. به آدمک کمک کنید با موفقیت وظیفه‌اش را به انجام برساند. از دکمه حرکت آهسته استفاده کنید تا سرعت دشمنان در حال دویدن را کاهش دهید. این به شما کمک خواهد کرد به راحتی و با دقت بالا آن‌ها را هدف بگیرید! به یک قاتل حرفه‌ای تبدیل شوید و به دنبال هدشات باشید!

 

ویژگی‌ها :

گرافیک سه‌بعدی خیره‌کننده!

سناریوهای جالب!

اهداف چندگانه!

مأموریت‌های تک‌تیراندازی هیجان‌انگیز!

محیط‌ها و افکت‌های صوتی فوق‌العاده!

 

تغییرات نسخه 3.0 :

رفع مشکلات و بهبود هایی در بازی

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 1.0 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 3.0
  • اندازه : 0K
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/06/19
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
پرش به لینک دانلود