بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019

Oracle Falls v1.0.0

در بازی استراتژیک Oracle Falls سفینه خود را کنترل کنید تا برج‌ها را در جای خود بگذارید و آن‌ها را ارتقاء دهید.

در این بازی بیش از 15 مرحله برای تسخیر وجود دارد.

از میان توانایی‌های سفینه که حرکت و زمان ساخت سریع، و یا افزایش نرخ حمله به برج‌های نزدیک را ارائه می‌کنند انتخاب نمایید. در حالی که منابع باارزش خود را مدیریت می‌نمایید، موقعیت کلیدی می‌باشد.

در برابر نیروهای پیاده، پرنده و حفاری‌کننده به دفاع بپردازید. با 38 دشمن رباتیک زیبا و ترسناک، می‌توانید پیش‌بینی کنید که چه موجوداتی در هر مرحله در مقابل شما قرار خواهند گرفت.

همچنان که امواج دشمنی که نابود می‌کنید افزایش ‌پیدا می‌کنند برج‌های جدید آزاد می‌شوند. می‌توانید هر برج را به سطح سه ارتقاء دهید و یا آن را فروخته و از مکان آن برای ساخت یک برج جدید استفاده نمایید.

این بازی فاقد تبلیغات یا پرداخت درون‌برنامه‌ای می‌باشد و همه محتوای آینده رایگان ارائه خواهد گردید. شما قهرمان واقعی هستید که زمین نیازمند و شایسته آن است!

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود