بازی آشپزی با مراحل بی پایان آیکون

Cooking Rush - Chef's Fever Games

بازی آشپزی با مراحل بی پایان
4.7 (49501) امتیاز در گوگل‌پلی
بازی , شبیه ساز

دیوانه بازی‌های موبایلی هستید که درباره آشپزی و آماده کردن غذاهای خوشمزه هستند؟ پس امروز روز شانستان است، زیرا شما سرگرم‌کننده‌ترین بازی آشپزی گوگل پلی را یافته‌اید! آیا آماده‌اید تا در تمامی آشپزخانه‌های بازی به ستاره تبدیل شوید؟

غذاهای خوشمزه بپزید و نوشیدنی‌های میوه را آماده نمایید! در تمامی رستوران‌ها شما غذاهای نمادین و مخصوص از سراسر دنیا را خواهید یافت. جدای از تجهیزات آشپزخانه‌ای که شما را به بزرگترین آشپز در کسب و کار آشپزی تبدیل می‌کند. همچنین روش‌های سرگرم‌کننده فراوانی برای پختن و سرو کردن وجود دارد. مشتریان این بازی نمی‌توانند صبر کنند تا شما خود را نشان داده و برایشان غذاهای خوشمزه بپزید.

بازی آشپزی Cooking Rush – Chef’s Fever Games یک بازی سرعتی است. در ساعت‌های شلوغی عقب نمانید و در مدیریت زمان بهتر شوید.

 

ویژگی‌ها :

لذت‌بخش‌ترین بازی شبیه‌ساز آشپزی در گوگل پلی

مراحل بی‌پایان که در آن می‌توانید تا آخرین حد آشپزی کنید

رستوران‌های جدید که رویاهای شما را به سطح جدید می‌برد را آزاد نمایید

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.1.3
  • اندازه : 49M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/04/09
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود