بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
احتمالا می‌پسندید بهترین بازی های استراتژیک اندروید 2019
بازی استراتژیک مستندات پیروزی آیکون

Codex of Victory - sci-fi turn based strategy

بازی استراتژیک مستندات پیروزی
4.3 (378) امتیاز در گوگل‌پلی
استراتژیک , بازی

جامعه انسانی تقسیم گردیده. در یک سو، مسیر طبیعی تکامل انسان قطع شده است. چیزی که به عنوان تلاش برای انطباق به شرایط خشن فضای بیرونی و سیاره‌های خصمانه آغاز شد، منجر به ایجاد نژادی عجیب و غریب از سایبورگ‌ها گردید. این سایبورگ‌ها تمایل دارند تا انسان‌های عادی را از محدودیت‌های بدن ارگانیک نجات دهند و یک حمله تمام عیار را شروع کرده‌اند. حالا ما باید از قلمرو خود دفاع کرده و ضدحمله انجام دهیم، تا قلمرو خود را به همراه بشریت نجات دهیم!

در بازی استراتژیک Codex of Victory – sci-fi turn based strategy‏ در نبردهای تاکتیکی بر روی نقشه‌های شش‌گوش درگیر شوید. نیروهای خود را به همراه ارتقاء‌ها انتخاب کنید، آن‌ها را در میدان نبرد به خدمت بگیرید و از زمین به نفع خود استفاده کنید تا مهارت‌های تاکتیکی خود را در هر مأموریت محک بزنید. همچنان که در نبردهای خط داستان اصلی و مأموریت‌های جانبی متفاوت پیشروی می‌کنید، به بیش از 25 نیرو دسترسی پیدا می‌نمایید. با وجود محدوده وسیع ارتقاء‌ها و ماژول‌های افزودنی، هریک از نیروها با تنوع بی‌شمار ارائه می‌شود. بهترین نیروها را بسازید و آن‌ها را در برابر سایبورگ‌های مهاجم محک بزنید!

 

ویژگی‌ها :

ترکیبی هیجان‌انگیز از نبرد نوبتی و ساخت پایگاه بی‌درنگ

بیش از 20 ساعت کمپین تک‌نفره مبتنی بر داستان

بیش از 25 نیروی منحصربه‌فرد، هریک با تنوع فراوان

قابلیت بالا برای بازی مجدد، با وجود مأموریت‌های تصادفی

محیط علمی تخیلی نئوفئودالی با گرافیک زنده

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.0.88
  • اندازه : 37M
  • این برنامه برای اجرا نیاز به دانلود دیتا دارد
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2020/08/02
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود