Grab The Bottle v1.61

Grab The Bottle یک بازی پازل چالش‌برانگیز برای اندروید می‌باشد که از زمان انتشار اولیه هزاران بازخورد مثبت از بازیکنان دریافت نموده است. بازیکنان آن را به طرز شگفت‌انگیزی بامزه و چالش‌برانگیز می‌خوانند و تاکنون ساعت‌ها ویدیو از آن پخش شده است. حالا می‌توانید بر روی موبایل خود از این بازی لذت ببرید!
داستان بازی در دهه 50 میلادی آغاز می‌شود، زمانی که یک کودک گرسنه در تلاش برای دستیابی به بطری شیر بر روی یک میز است و به زودی متوجه می‌شود که یک بازوی بی‌نهایت بلند دارد!
بازی، زندگی این پسر را در طول زندگی‌اش دنبال می‌کند، در حالی که از قدرت‌های خود استفاده می‌نماید تا انواع بطری‌ها را بگیرد. او با همان شرایط و مشکلات روزمره‌ ما مواجه می‌شود. اگر یک بازوی بلند داشتید، همه چیز آسانتر نمی‌شد؟

 

ویژگی‌ها :

روش منحصربه‌فرد و نوآورانه برای حل پازل‌ها با کشیدن بازو و گرفتن اشیاء

دارای ظاهری زیبا که ترکیبی از پاپ‌آرت و کمیک‌های دهه 50 میلادی را ارائه می‌کند

بهترین امتیازها را بدست بیاورید و از جدول امتیازات بالا بروید

 

تغییرات نسخه 1.61 :

رفع مشکل ورود به فیسبوک

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود