Radiation City v1.0.0 + data

به دنیای بازی Radiation City (Unreleased) خوش آمدید، جایی که در آن یک ماجراجویی فوق‌العاده به سبک بقاء در انتظار شماست!
چهل سال پس از حادثه ناگوار نیروگاه هسته‌ای، سرنوشت شما را به منطقه با دقت بازسازی شده از شهر پریپیات می‌برد. داستان شگفت‌انگیز را کشف کنید، رمز و راز را برملا نمایید و سعی کنید یکی از عزیزان خود را نجات دهید.
این کار آسانی نخواهد بود. یک دنیای وسیع پر از خطرات و ناهنجاری‌ها را کاوش کنید. شکارچیان گرسنه و موجودات مادون انسان، همه آنها قطعه‌ای از شما را می‌خواهند. عناصر، ترکیب شده با ارتعاشات هسته‌ای و پدیده غیر قابل توضیح، محیط زیبا را به مکانی تبدیل کرده که نباید در آن باشید. اما شما اینجایید.
در هر ساختمان به دنبال منابع بگردید: هتل پلیسیا، مرکز فرهنگی، سینما پرومتئوس، استخر شنا و همه ساختمان‌های متروکه. با دقت ابزار را بسازید و انتخاب کنید. اردوگاه‌ها را کشف کرده و از آن‌ها برای سپری کردن شب‌ها به طور ایمن استفاده نمایید. تجهیزات، سلاح‌ها و وسایل نقلیه‌ای که پیدا می‌کنید تنها دوستان شما می‌باشند.
موفق باشید!

 

تغییرات نسخه 1.0.0 :

رفع چندین کرش

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا
  • با عرض سلام و خسته نباشید در نسخه بی نهایت بازی دقیقا چی بی نهایته چون همه چیش مثل نسخه معمولیشه ایا باید کار خاصی کرد که بی نهایت شه.‌؟متشکرم

  • بازی انلاینه

  • تو تبلت من بارگیریش تا آخر میره میپره بیرون
    چرا؟؟؟؟

    • شاید سیستم تبلتت نمیکشه

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود