Torchlight: The Legend Continues v1.61

در بازی مبارزه‌ای Torchlight: The Legend Continues برای کسب افتخار بجنگید! تا تمامی سرورها را تسخیر کنید! بازیکنان فراخوانده شده‌اند تا با تیم‌هایی از سرورهای مختلف به رقابت بپردازند و سرزمین‌ها را اشغال نمایند. تیم خود را به پیروزی هدایت کرده تا تخت سلطنت و جوایز بزرگ را از آن خود کنید!
به عنوان وفاداری به نسخه رایانه، دنیای این نسخه موبایل بازی با گرافیک سه‌بعدی خیره‌کننده‌ای رندر شده و با آزادی بی‌نهایت به شما ارائه می‌گردد. این بازی بر کاوش و تسخیر سیاه‌چال‌های گوناگون با تجهیزات و حیوانات دست‌آموز گوناگون تمرکز دارد.

ویژگی‌های تصادفی فراوان، مهارت‌های تصادفی، افکت‌های جواهرات، ویژگی‌های افسانه‌ای تجهیزات، باعث می‌شوند هر کدام از تجهیزات در یک بازی منحصربه‌فرد باشند.

هر کلاس نقش دارای 6 مهارت اصلی است که هر دو عدد از آن‌ها می‌توانند ترکیب شوند. بازیکنان قادرند تا 36 مهارت را ترکیب کرده و 120 نوع مهارت ترکیبی را بدست بیاورند.

با قابلیت ساخته نقشه، نقشه‌های تصادفی و هیولاها را می‌توان ساخت. و بسته به ویژگی‌های سابق نقشه، نقشه‌های ساخته شده افکت‌ها و تأثیرات مختلفی بر هیولاها و محیط خواهند داشت.

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود