بازی گذشتن از مسیر های ناهموار با ماشین آیکون

Extreme Racing Adventure

بازی گذشتن از مسیر های ناهموار با ماشین
4.2 (18452) امتیاز در گوگل‌پلی
اتومبیل رانی , بازی

بالاخره وقتش رسید. به دنبال موفقیت بازی مسابقه‌ای قبلی، سازندگان یک بازی مسابقه‌ای برای بزرگسالان به نام Extreme Racing Adventure (Unreleased) ارائه کرده‌اند. این بازی یک بازی بچه‌گانه نیست و برای رانندگان واقعی دیوانه‌وار مانند شما ساخته شده است!
مسیرها با دقت و به طور شبانه‌روزی طراحی گردیده‌اند و از بازی قبلی دشوارتر و چالش‌برانگیزتر هستند. از مسیرهای آف‌رود پر از دست‌انداز، صحراهای پر از شن، تپه‌های صخره‌ای، آسفالت شیب‌دار. هر چیزی که نمی‌توانید در بازی‌های مسابقه‌ای کودکانه تصورش را بکنید در این بازی قرار دارند.
وسایل نقلیه نیز توسط سازندگان و طرفداران طراحی گردیده است. سازندگان تضمین می‌کنند با استفاده از این هیولاها می‌توانید لذت تسخیر مسیرهای وحشی و چالش‌‌برانگیز را تجربه کنید.
همچنین در حالت چندنفره بازی می‌توانید دوستان خود را شکست دهید.

 

تغییرات نسخه 1.6 :

اضافه شدن خودرو های جدید

اطلاعات بیشتر

  • پیش نیاز : Android 4.1 و بالاتر
  • نسخه کنونی : 1.6
  • اندازه : 80M
  • تاریخ به‌روزرسانی : 2019/08/07

ویدیوی معرفی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود