Built for Speed v2.1.0

Built for Speed بهترین بازی اتومبیل‌رانی سبک کلاسیک برای دستگاه‌های اندرویدی است! دوستان خود و بهترین بازیکنان را بر روی مسیرهای مسابقه‌ای شکست دهید؛ به بالای لیگ برسید و ثابت کنید قهرمان هستید.

از گیم‌پلی سریع و پویای بازی لذت ببرید! فرمان ساده و دو لمسی تضمین می‌کند شما کنترل اتومبیل را بدست دارید و می‌توانید تخت گاز بروید.

مسابقه چندنفره غیرهمزمان را کشف کنید! با دوستان خود و یا بهترین بازیکنان به صورت آنلاین رقابت کنید. هدفتان را رسیدن به بالا و تسخیر جدول امتیازات قرار دهید: به چالش کشیدن رقبا هیچ‌گاه اینقدر لذت‌بخش نبوده است.

در بخش مسیرساز خلاقیت خود را آزاد کنید. مسیر رویایی خود را بسازید و به اشتراک بگذارید. و یا مسیرهای جدید که توسط بهترین مسیرسازان جامعه بازی ساخته شده‌اند را کاوش کنید! مسیرهای فوق‌العاده بسازید، لایک بگیرید و جوایز بزرگ را از آن خود نمایید. همه اتومبیل‌های منحصربه‌فرد که از اعصار مختلف مسابقات الهام گرفته شده‌اند را آزاد کنید! آن‌ها را جمع‌آوری کرده و ارتقاء دهید و رقبای خود را پشت سر خود رها کنید!

 

تغییرات نسخه 2.1.0 :

رفع مشکلات بازی

آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته - اگر به دنبال تقویت مهارت های شنیداری و گفتاری خود هستید - اگر می‌خواهید گرامر زبان انگلیسی را به صورت کامل بیاموزید - اگر می‌خواهید واژگان مهم انگلیسی را به صورت موثر بیاموزید کافیست نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا (0 تا 100) را دریافت کنید. نرم افزار آموزش زبان انگلیسی شیوا

دیدگاهتان را بنویسید

پرش به لینک دانلود